Trade Marketing

Jak zwiększyć sprzedaż swoich produktów?
Jak wyróżnić się spośród całej szerokiej oferty produktów obecnych na półkach?
Współczesne narzędzia marketingowe dostarczają wiele możliwości zwiększenia efektywności sprzedażowej. Umiejętne, świadome i przede wszystkim dobrze zaplanowane ich wykorzystanie może zdziałać w tej materii cuda. Trade marketing to wsparcie sprzedaży produktów na wielu etapach realizacji tego procesu.

Pomagamy przeprowadzić efektywną współpracę producentów i kanałów sprzedaży. Działamy na rynku już od 20 lat, stąd też korzystamy z naszych szerokich kontaktów, znajomości kanałów sprzedaży, znajomości Państwa konkurencji itp. Znamy efektywne sposoby wyróżnienia produktów na półce.

Trade marketing – co to takiego?

Trade marketing to szeroko rozumiane działania marketingowe skutkujące wzrostem sprzedaży, pozycją i ekspozycją produktów w dystrybucji, utrzymaniem lub polepszeniem relacji z kanałem dystrybucji, partnerską współpracą i zrozumieniem zasad koegzystencji producenta z punktem sprzedaży. To szeroko pojęta działalność marketingowa, która w znaczący sposób wpływa na wzrost wskaźnika sprzedaży produktów. W jej zakres wchodzi wiele technik i sposobów na pozyskanie klienta poprzez wpływ na jego decyzje zakupowe za pomocą odpowiedniej ekspozycji produktu, aranżacji pomieszczeń czy różnego rodzaju partnerską współpracę.

Trade Marketing – działania

W ramach opracowywania i realizacji strategii trade marketingu realizujemy m.in.: następujące działania:

  • Opracowanie i wdrożenie programów sell-in,
  • Tworzenie programów wsparcia sprzedaży (incentive),
  • Prowadzenie działań z zakresu trade marketingu na poziomie następujących podmiotów – hurtownie, sklepy, supermarkety, wykonawcy, konsumenci, HoReCa,
  • Tworzenie programów szkoleniowych dla wykonawców, sprzedawców, sieci;
  • Opracowanie koncepcji i koordynacja wydarzeń promocyjnych oraz dla właścicieli i decydentów kanału dystrybucji.

Trade marketing – korzyści dla firm

Ważna w naszej pracy jest elastyczność i umiejętność dostosowania się do otaczającej nas rzeczywistości. Nasi eksperci posiadają zdolność kreatywnego myślenia, zarządzania, analizy, a do każdego klienta podchodzą indywidualnie.

Trade marketing jest siłą, która może sprawić, że nawet niewielka firma rozwinie skrzydła i zacznie sprzedawać coraz więcej swoich produktów. Trzeba jednak znać podstawowe mechanizmy rządzące tym obszarem i wiedzieć, co należy zrobić, by działania były skuteczne.

Ładnie opakowany produkt i dobrze wyeksponowany na sklepowej półce skusi większą liczbę klientów, niż towar umieszczony w mało reprezentacyjnym miejscu. Niewiele osób wie jednak o tym, że istnieją specjaliści, którzy zajmują się tym obszarem działalności marketingowej. Posiadamy wiedzę o tym jak efektywnie wyróżnić Państwa produkty, jak zwrócić uwagę konsumentów, którzy posiadają swoje stałe nawyki zakupowe. Chętnie podzielimy się z Państwem naszymi rozwiązaniami.

Masz Pytania?

Skontaktuj się z naszym działem handlowym!

Email: biuro@gruppotradeservice.pl

Telefon: +48 (22) 829 94 80

Faks: +48 (22) 829 94 81

Zapisz się już dzisiaj i otrzymuj najnowsze informacje

Newsletter